Wednesday, January 25, 2012

hellloou!



Aattelin nyt sit kirjottaa jotain tänne ekaa kertaa ikinä, laittaa muutamii kuvii ja kertoo vähä itestäni.


Oon kotosin Kuopiosta, mutta asun tällä hetkellä Vuokatissa. Opiskelen samassa urheilulukiossa lumilautalinjalla ku Milla. Oon laskenu parkkia nyt varmaan jonku parivuotta ja käyny siinä samalla muutamissa kisoissa.
pari lautabägiä, hehe
putskupäivä

Kauden 09-10 aikana taisin käydä mun ekat kisat Mustavaarassa...tai kisoihin asti en päässy ku solisluu sano sopimuksen irti kisojen harjotuksissa. Mulla kävi kuitenki hyvä tuuri ja laskukielto loppu just päivä tai kaks ennen Rukan SM-kisoja. Siinä vaiheessa ei taidettu vielä elää junnutyttöjen laskemisen kulta-aikaa, joten voitin sekä paippi, että overall -kisan.

pari kuvaa kisoista:
Kasurila
BurtonRookieTour @Ruka

Seuraavana talvena aloin laskea Burtonille ja kotikeskus vaihtu Kasurilasta Vuokattiin. Kausi alko hyvin ja kerkesin käydä parit kisatkin ennenkuin taas sattui. Helmikuussa 2011 oikee olkavarsi meni poikki (meni muuten pääsiäisenä poikki toisen kerran) aiheuttaen samalla hermovamman. Murtumaa parannellessa meni koko loppu talvi, kesä ja seuraava syksy.
















Reilun kymmenen kuukauden jälkeen pääsin taas laskemaan. Murtuman pitäs olla nyt luutunu ja hermoradankin kuntoutus on hyvässä vaiheessa!





















Nyt oon laskenu tosi paljon Rukalla ja tässä alkutalven pikkuvideo sieltä!


alkutalvee rukalla from Karoliina Rehnberg on Vimeo.

1 comment: